wtorek, 11 sierpnia 2015

Ways to win my heart - Zainspiruj mnie

Podoba mi się ten punkt szaleńczo, szeroko się uśmiecham na jego widok. Ale i tak kompletnie nie wiem (chyba), jakie są drogi do mojego serca. Świetne to wyzwanie, really.

http://listfan.mobi/jude-law.html
Wszyscy ludzie, którzy mnie znają potwierdzą z ręką na sercu, że jedna z najważniejszych dróg do mojego serca to piękno. Musisz być piękny człowieku, obojętnie kim jesteś i jaki jesteś. Musisz mieć coś, co mnie w tobie pociągnie. Nieważne, czy to będzie zjawiskowy charakter, jedna pasja, którą namiętnie uprawiasz albo po prostu będziesz cholernie atrakcyjny. Chociaż nie atrakcyjny w sensie, w którym uczyłam się na zajęciach, symetryczna twarz, jakoś tam osadzone oczy, typowa uroda, ale miej coś, co zahipnotyzuje (czyt. ładne i głębokie oczy będą mile widziane).

http://www.imdb.com/name/nm0004695/
Przez żołądek do serca? Nie. Przez uśmiech do serca. Uśmiechaj się, bądź otwarty, nie siedź sam w swoim świecie, wyjdź do ludzi, bądź energiczny, żyj zdrowo. Nie, nie namawiam tutaj do zdrowego stylu życia, bynajmniej! Nie żałuj sobie niczego, nie odmawiaj sobie przyjemności, korzystaj z życia, spełniaj swoje marzenia, ustalaj sobie cele, rozwijaj się. Będziesz miał moje serce. Nie bądź rośliną, która tylko wypełnia swoje podstawowe potrzeby fizjologiczne i spełnia swoje obowiązki. Cholernie się nie opłaca.

https://instagram.com/p/5Y7L3Eyx6y/?taken-by=typoworld
Okej, przyznajmy się sami wszyscy przed sobą. Czy lubimy ludzi, którzy się niczym nie interesują? Nie mają pasji, którą rozwijają? Nie mają zajęcia, kiedy w telewizji nie ma nic ciekawego, a na nic innego nie ma ochoty? Ja nie lubię. Człowiek, który wygra serce musi mieć pasję! Wiecie dlaczego? Bo potem jest niesamowicie pasjonujący. Nikt nie jest równie interesujący, jak wtedy, kiedy z prawdziwym uśmiechem i zapaleniem opowiada o tym, co najbardziej kocha robić i dlaczego.


Bądź towarzyszem. Odważnym i skorym do poświęceń, dawaj swój czas innym, dużo jedz, dużo pij. Bądź przyjacielem, nie tylko w nazwie. Bądź podróżnikiem, nie tylko na długie dystanse, po prostu miej chęć coś zrobić samemu czy z kimś. Nie bądź samotnikiem. Nie bądź słodziakiem. Nie bądź rozmemłany. Bądź prawdziwym sobą, ale taką wersją, jaką naprawdę chciałbyś być. Zainspiruj mnie. 

50 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie to napisałaś, Koka, wiesz? Nic dodać, nic ująć..
    Brakowało mi tutaj Ciebie !


    A KFADRAT PRYWATNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Udało mi się, akurat miałam wenę ;)

      Dziękuję Ci bardzo, mi również tego wszystkiego brakowało.

      Usuń
    2. Nie mam raczej z nią problemów :d

      Usuń
  2. Ale świetny post! Sama zaczęłam teraz myślec, jak można zainspirować moje serce. Chyba też o tym napisze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam całe wyzwanie w takim razie http://1.bp.blogspot.com/-p3_IW_sXBXg/VarTHdo6D8I/AAAAAAAABMo/zRn5HJ8zHd0/s400/screen-shot-2013-11-06-at-10-45-04-pm.png :) Myślę, że dużo więcej rzeczy Ci się tam spodoba :)

      Usuń
  3. O w mordę jeża!! Jak Ty znakomicie ten post napisałaś! Masz w nim tak wiele racji. Zgadzam się całkowicie z Uzależnioną - nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo :) W sumie, nie mam zbyt wymyślnego, co do ludzi, którymi chcę się otaczać :)

      Usuń
    2. Ale ubrałaś to tak bajecznie w słowa, że nadały temu Twojemu poglądowi znakomity urok :) Ja jakoś nie mogę się zabrać za to wyzwanie :c

      Usuń
    3. Dzięki! :D Polecam bardzo! Może się zdarzy, że nie będziesz miała kiedyś pomysłu na post, to będzie bardzo dobry moment :D

      Usuń
    4. Może :) Chociaż nie wiem czy na każdy podpunkt umiałabym wyrazić się w miarę zrozumiale.

      Usuń
    5. Nie szkodzi :) Najpiękniejsze posty na takie tematy wychodzą, kiedy pisze się prosto z serca :D

      Usuń
  4. Mnie bardzo pociągają ludzie z pasją, jakimiś zainteresowaniami, którzy mają określone priorytety w życiu, są pozytywni i potrafią mnie rozbawić. Sama też staram się być takim człowiekiem, a nie kimś zagubionym, niezdecydowanym, czy bez braku pomysłu na siebie. Choć z optymizmem czasami u mnie ciężko, to na szczęście mam przy sobie osobę bardzo pozytywną, która zdobyła właśnie tym moje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany zdobył mnie swoją mądrością, taką życiową, niesamowitym podejściem do życia, uśmiechem, spojrzeniem - genialnie bystrym. Był dokładnie taki, spełniał każdy warunek i przeszedł każdą drogę do wygrania serca. Dobrze, że można trafić na takich ludzi wśród tylu ;)

      Usuń
  5. Bo każda osoba musi mieć to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie musi. Nie na każdą osobę zwrócę uwagę, nie każdą polubię :D Ale pewnie jest tak, że każdy ma to coś, ale to wyjątkowe coś nie zawsze zauważane jest przez inne osoby, tylko te "przeznaczone".

      Usuń
    2. Toteż mówię, że jeśli ma to coś, to mnie przyciągnie, a tak jak powiedziałaś, nie wszystkich można lubić. Trzeba trafić na właściwe osoby, z którymi można "konie kraść".

      Usuń
    3. Mogłabym utrzymywać relację też z osobą, z którą nie mogłabym kraść koni. Zależy, jaka wymiana społeczna między nami by zachodziła ;D

      Usuń
  6. Ja potrzebuję od drugiej osoby rozmowy niebanalnej. Nie ma żadnych konkretnych wymagań. Chodzi tylko o to, że się spotkamy, zaczynamy rozmawiać, i nie wiadomo kiedy minęło kilka godzin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rozmowie niebanalnej tak naprawdę kryje się dużo innych wymagań, przecież osoba, która umie prowadzić niebanalną rozmowę - ma w sobie wiele czegoś, co może warte jest wyróżnienia.

      Usuń
  7. Ludzie szarzy bez żadnego "ja" są cholernie nudni. Jakby służyli tylko do przedłużania gatunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) A co mnie dziwi, ostatnio sporo takich osób się znalazło wokół mnie.

      Usuń
    2. Nie ma czego, radzę sobie ;)

      Usuń
  8. Pasją pasją, dla mnie fajni są ludzie, którzy mają coś mądrego powiedzenia ;) nie gadają po to, by zabłysnąć w towarzystwie, ale można z nimi wymienić jakieś nowe doświadczenia.
    Osobiście lubię przeżywać życie, rozmowy, ludzi, celebrację każdej chwili - to też może być? ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "coś mądrego" to pojęcie względne :) Zresztą, nie chodziło mi tutaj o takich, którzy są fajni, ale o takich, którzy będą dla mnie w ogóle warci uwagi, aby stać się kimś więcej. Jak napisane, będą mogli skraść moje serce, nie każdy może :)

      Usuń
  9. Zainspiruj mnie. Z jednej strony to takie proste, a z drugiej cholernie trudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całym trudzie chyba jest mnóstwo przyjemności :) Ja się cieszyłam, jak mała dziewczynka, kiedy ktoś powiedział mi, że jestem niezła w inspirowaniu. Warto spróbować ;)

      Usuń
    2. Inspiruj mnie więc! :)

      Usuń
    3. Hehe, to tak nie idzie! ;)

      Usuń
  10. Z pozytywnymi i niebanalnymi osobami można konie kraść, podpisuję się oburącz! Miałam taką sytuację, że sąsiadeczka, która hołduje tradycji tradycji schabowych na obiad, kościółka w niedzielę. Niby nic złego, ale stereotypowe myślenie krzywdzące innych. Wyrzekła się siostry, bo tamta wzięła rozwód (!), wszystko ma z góry poukładane w głowie. Z nikim się tak nie wymęczyłam...
    Kiedy spotykam ludzi inspirujących, kończy się to różnie, bo w większości są egocentryczni, ale co się nauczę i przeżyję, to moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nigdy na razie nie spotkałam nikogo, kto by wymęczył sobą. Mam problem jedynie z osobami nietolerancyjnymi i mega mnie to, hm... boli. Nie cierpię nietolerancji, która może nawet nie musi być do końca świadoma, ale gdzieś tam się ujawnia w wypowiedziach, w trakcie zwykłej rozmowy.
      Naprawdę? :) Ja mam szczęście do inspirujących ludzi bardzo :) Paru spotkałam i są dla mnie najbardziej wartościowi ludzie na świecie :)

      Usuń
    2. Ja za często, ale nie trawię pewnego typu ludzi. Ciasnych umysłów, a tych pełno.
      Zazdroszczę :)

      Usuń
    3. Masz rację, nie cierpię też ciasnych umysłów, bardzo trudno mi się z nimi rozmawia.

      Nie ma czego, taki łuk szczęścia.

      Usuń
  11. Dobrze powiedziane! Szkoda, że ostatnimi czasy coraz ciężej znaleźć osoby pełne energii i z pasją, wszyscy tylko laptopy i telefony...

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie! Ludzie z pasją, ludzie, którzy mają to coś, po których widać osobowość! Takich ludzi potrzebujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dokładnie tak :) Jak najwięcej takich ludzi.

      Usuń
  13. Ładnie napisane :) Uwielbiam ludzi z pasją, ale jeśli ktoś oddaje dosłownie całego siebie dla czegoś i jest fanatykiem, to też źle. A takich ludzi znałam. Nic innego się nie liczyło. Dla mnie wtedy nie było miejsca. A jeśli chodzi o to co jest dla mnie ważne, to zdecydowanie uśmiech i poczucie humoru. Jak ktoś nie rozumie ironii albo ciągle narzeka, to nie mamy nawet o czym rozmawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Masz rację, we wszystkim trzeba zachować umiar, chociaż może ja oddawanie całego siebie inaczej rozumiem - uważam, że można oddawać całego siebie pasji, ale w czasie jej poświęconym, a na przyjaciół i bliskich też warto znaleźć czas i poświęcić go totalnie im. ;)

      Usuń
  14. Świetnie to opisałaś, sama chciałabym się otaczać tylko i wyłącznie takimi ludźmi :) Ludźmi, dzięki którym można się zainspirować, którzy mają coś ciekawego do powiedzenia. Ludźmi, którzy wywołują uśmiech na mojej twarzy - już sama instynktownie odsuwam się od tych, którzy potrafią tylko i wyłącznie narzekać. I zauważyłam, że coraz bardziej świadomie wybieram moje otoczenie, nie skupiając się na osobach, które w ostatecznym rozrachunku okazują się być energetycznymi wampirami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! :) Dzięki Ci za ten komentarz :) Też bym chciała się otaczać tylko takimi ludźmi, chociaż powiem Ci szczerze - ostatnio próbowałam i nie wyszło z tego z nic dobrego, bo trochę znajomości na chwilę odsunęłam, nie polecam :D

      Usuń
  15. Pięknie ujęte :) Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby to łatwe, a trudne, to wszystko, co opisujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to nie jest trudne, to bardzo proste i przyjemnie. Trudno jedynie się do tego przełamać i zacząć ;)

      Usuń