wtorek, 25 sierpnia 2015

Dreams do come true!


Tak mogę pracować! :)

Praca nad sobą się opłaca, opór, zachłanność i szaleńcza chęć spełnienia jakiegoś marzenia albo jakiegoś celu, byle być o krok dalej. 

Kilka dni temu przekroczyłam swoją granicę. Jestem tak dumna z siebie, że umiem latać. Nie jestem szczęściarą, na wszystko zapracowałam swoimi rękoma, umysłem (mniej), pragnieniami i kombinowaniem, co zrobić. 

Praca jest moją pasją. W końcu! Nie mogłam się doczekać, kiedy w końcu mi się to uda osiągnąć. Połączyłam pożyteczne z niesamowicie przyjemnym. Da się. 

http://weheartit.com/qeteOne

25 komentarzy:

  1. chciałabym mieć takie uczucia wracając z pracy :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oja, wiem, o czym mówisz. Przez ostatni rok, tak marudziłam i strasznie nienawidziłam swojej pracy, że zaczęłam się modlić, żeby coś w tej kwestii się zmieniło ;D

      Usuń
  2. a już myslałam, że napiszesz że bobik jest piękny, a nie tam jakieś liczby :< JESTEM ZAWIEDZIONA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojaaa, bo ja uznałam to po prostu za oczywistą oczywistość :D

      Usuń
  3. Ja jutro zaczynam pracę, mam nadzieję, że będę miała takie same odczucia jak Ty :D Gratuluję i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. A co takiego robisz, jeśli można wiedzieć? :) Bo brzmi jak najwspanialsza rzecz pod słońcem! I bardzo się cieszę, że praca jest Twoją pasją :) W dzisiejszych czasach niestety bardzo trudno to osiągnąć i trzeba nieźle się napracować, żeby tak było, stąd gratuluję! :) Tym bardziej, że do celu doszłaś sama, samiusieńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewien kurort turystyczny w Chorwacji z okazji swojego jubileuszu zaproponował swoim gościom szansę metamorfozę, mają w niej wszystko od zmiany wyglądu, po zmianę stylu życia, wszystkiego, co tylko zapragną :) Jest nas pięciu, fryzjer, kosmetyczka, trener i coach, czyli ja i psycholog :) Pomagamy, pomagamy, pomagamy :)

      Usuń
    2. Powiem krótko - wow! Świetnie, że możesz w czymś takim uczestniczyć :) A z kolei chętnie znalazłabym się po tej drugiej stronie i oddała się w ręce specjalistów. Szczególnie ciekawa jestem, co by było, gdyby dorwali mnie fryzjer, stylista i kosmetyczka. Wyglądałabym jak gwiazda! ^^

      Usuń
    3. Prawda? :) Jaram się też niesamowicie i powiem Ci, jak patrzę, jak niektórzy wyglądają przed i po, to kurde!! Usiąść i patrzeć tylko, mega, mega!

      Usuń
  5. To cudownie, że robisz to, co kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze się będziemy czuć jeśli będziemy robić to co kochamy, co nam sprawia przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym kiedyś móc powiedzieć to o sobie. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzydła mają to do siebie, że choć przyrodzone, muszą do latania być wyćwiczone. Więc gratuluję tego, że tobie udało się to osiągnąć:)
    I ba, zawsze się da Tylko trzeba mieć...sporo samozaparcia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Samozaparcie w gruncie rzeczy nie jest takie trudne do osiągnięcia.

      Usuń
  9. Gratuluję, że Ci się udało :) Wiem z doświadczenia, że spełnienie jakiegoś dużego marzenia dodaje mega wielkich skrzydeł i chce się działać dalej i robić kolejne wielkie rzeczy. Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akurat na tej płaszczyźnie to jest mój totalny szczyt :) Muszę teraz pozmieniać trochę priorytety ;)

      Usuń
  10. a co takiego fajnego robisz w pracy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem częścią genialnego zespołu, który oferuje gościom jednego z kurortów turystycznych totalne metamorfozy :) Jestem couchem i trenerem personalnym ;)

      Usuń
  11. Genialnie, że Ci się udało,a czytając komentarze, wiem już, co jest źródłem takiej ekscytacji :) sama chciałabym wystąpić w takiej roli jak Ty i dać coś od siebie, coś inspirującego i motywującego oraz być częścią przemiany człowieka. Super! :)

    OdpowiedzUsuń