wtorek, 1 września 2015

101 in 1001. Let's go :)

Dzisiaj pierwszy września, pewnie czas z Was wraca do szkoły, taki kolejny początek na Waszej drodze. Ja też uznaję go za swój początek, bo nie chcę czekać, aż do października i przedstawiam Wam moje nowe życiowe wyzwanie - 101 in 1001. Myślę, że znacie ten projekt, był bardzo popularny jakiś czas temu, może ktoś z Was w nim już uczestniczy? :)

Dwa lata temu zaczęłam go po raz pierwszy, chyba był dla mnie zbyt małym wyzwaniem, bo skończyłam go już w 468 dni. Odczekałam trochę i dziś ruszamy :) I polecam to również Wam. Piszę to tutaj, by mieć stały wzgląd w swoją listę, gdy tylko tutaj zaglądam. :)

Legenda:
KOLOR ZIELONY - SKOŃCZONE :)
KOLOR NIEBIESKI - W TRAKCIE :)

Różne przyjemności:
1. Zrobić generalny porządek w mieszkaniu
2. Poznać 5 osób [5/5]
3. Przejechać samochodem 1020 kilometrów [1060/1020]
4. Zorganizować bloga.
5. Regularne spotkania z przyjaciółmi. Raz na tydzień! 
6. Kupię prezent przyjaciółce bez okazji.
7. Co miesiąc odłożę 200 zł.
8. Zdobyć stypendium.
9. Zrobię porządek z notatkami na studia.
10. Zorganizować nowy organizer :D
11. Kupić album na zdjęcia.
12. Znaleźć zdjęcia i w końcu wywołać!
13. Zorganizować 5 razy imprezę [1/5]
14. Wziąć udział/ zorganizować 4 duże projekty [2/4]
15. Uporządkować swoje relacje.
16. Znaleźć drugie źródło dochodu.
17. Upolować coś fajnego w lumpie!
18. Spróbować 20 nowych alkoholi [1/20]
19. Sprzedać niepotrzebne książki.
20. Za każdy zrealizowany cel - mała przyjemność albo - hajsy na konto! :) [/101]

Kulinarnie:
21. Zrobić 10 różnych pizz.
22. Upiec tort.
23. Upiec 5 różnych chlebów.
24. Spróbować 20 herbat [2/20]
25. Odwiedzić 10 nowych restauracji.
26. 30 dań ugotować, których jeszcze nie gotowałam [2/30]
27. Upiec 8 ciast.

Zakupy:
28. Kupić nowy telefon.
29. Kupić nowy laptop.
30. Kupić 3 zestawy ciuchów sportowych.
31. Kupić nowe ciuchy na jesień, cały zestaw!
32. Kupić fluxy :)
33. Kupić rosheruny
34. Kupić asicsy
35. Kupić nową torebkę na studia
36. Biały zegarek
37. Upolować w końcu fuksjowe ramki!
38. Duży słoik na oszczędności
39. Sokowirówka! 
40. Kupić totalną nową seksowną bieliznę
41. Garnek do gotowania na parze

Kulturalnie:
42. Przeczytać 20 książek motywacyjnych
43. Przeczytać 50 powieści
44. Obejrzeć 80 filmów
45. Pójść na 30 koncertów [1/30]
46. Przesłuchać 30 płyt nie mojego gatunku [1/30]
47. Iść do kina 10 razy
48. Nadrobić filmy z Jude Law i Adrienem Brody
49. Dokończyć 8 seriali (być na bieżąco) 
50. Iść 5 razy do teatru.
51. Minimum tydzień wytrzymać bez fejsbuka.

Rozwój:
52. Zrobić dwa kursy.
53. Zdać certyfikat z angielskiego
54. Nauczyć się nowego języka
55. Otworzyć własną świetlicę socjoterapeutyczną 
56. Ćwiczyć regularnie jogę!
57. Zrobić listę rzeczy, które mnie uszczęśliwiają
58. Być spełnioną panią prezes stowarzyszenia
59. Zaangażować się w wolontariat
60. Zaliczyć 10 szkoleń [1/10]
61. Zrobić kurs event managment
62. Zrobić tablicę marzeń
63. Regularnie korzystać z duolingo.com, 1000 godzin!
64. Znaleźć swoją specjalizację ;)

Podróże:
65. Wyjechać z przyjaciółką nad morze
66. Wyjechać z ekipą na wakacje.
67. Polecieć z siostrą do Londynu
68. Wyjazd w góry z przyjaciółmi zimą!
69. Jeszcze raz odwiedzić Włochy - praca?
70. Pojechać do Wrocławia
71. Wschód i zachód słońca nad polskim morzem
72. Pojechać gdzieś, gdzie mnie jeszcze nie było.

Sport:
73. Przećwiczyć 1000 godzin [26/1000]
74. Wykonać 1000 celnych rzutów do kosza.
75. Ukończyć 6 różnych wyzwań.
76. Wrócić do swojej poprzedniej wagi!
77. Zrobić 250 przysiadów bez przerwy :) [150/250]
78. Zrobić 200 brzuszków w ciągu :)
79. Przejechać na rowerze 1000 kilometrów. [35/1000]
80. Pójść na siłownię 200 razy - dla siebie :D
81. Zrobić 380 treningów Ewy Chodakowskiej [5/380]
82. Kupić BosuBall
83. Kupić rękawiczki do ćwiczeń
84. Kupić nową piłkę/kettla.
85. Skakać na skakance 800 godzin :)
86. Przećwiczyć 250 godzin na stepie [3/250]
87. Ułożyć plan treningowy na 3 miesiące.
88. 200 razy pójść na basen
89. Wytrzymać 5 minut deski! [1,5/5]

Zdrowie i uroda:
90. Oczyszczanie u kosmetyczki.
91. Zmiana fryzury.
92. Zrobić sobie 5 razy hybrydy
93. Zrobić sobie 200 razy maseczkę [4/200]
94. Kupić cały zestaw pielęgnacyjny kosmetyków
95. Nie jeść nic słodkiego przez 2 miesiące
96. 3 razy zrobić totalny detoks organizmu
97. Pić zdrowe i świeżo wyciskane soki regularnie
98. Nowa opcja makijażu!
99. Iść do dermatologa. 
100. Zrobić sobie manicure i pedicure u kosmetyczki pięć razy.

101. Zrób podsumowanie. 

23 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o takim projekcie, ale bardzo mi się podoba. :)
    Chyba też zrobię sobie taką listę, bo mi bardzo łatwo umykają np. małe rzeczy do zrobienia, które potem okazuje się, że były bardzo ważne i teraz by mi się to przydało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo, pomagają nie tylko w dążeniu do czegoś, ale też ja dzięki nich, nauczyłam się organizacji ;)

      Usuń
  2. O wyzwaniu słyszałam, sama się nad nim zastanawiałam, po czym pomyślałam "jak ja wymyślę te 101 rzeczy do zrobienia?!". Tak już mam, że mogę mieć dużo pomysłów na minutę zupełnie spontanicznie, ale kiedy usiądę, by zebrać to do kupy, spisać i wymyślić coś jeszcze, to w mojej głowie króluje pustka. Moim pierwszym punktem z tej listy byłoby chyba samo zrobienie listy :D
    Twoja za to jest bardzo, bardzo ambitna. Widać, że stawiasz przede wszystkim na swój rozwój. Niemały podziw wywołały też we mnie godziny przeznaczone na ćwiczenia i inne aktywności. I z poprzednią listą naprawdę poszła Ci tak szybko? :D Oj, widać, że nie lubisz siedzieć w miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też miałam problem z ułożeniem listy :) Pięćdziesiąt, po kilka z danej kategorii to naprawdę nie było nic trudnego, bo zawsze gdzieś tam były na wierzchu od dłuższego albo krótszego czasu, ale później, to serio musiałam zajrzeć w te swoje najgłębsze jakieś pragnienia, o których nawet jeszcze śmiało nie myślałam :D

      Wiesz, chyba te studia mnie motywują właśnie do zdobywania wszystkiego, co będzie dla mnie najlepsze :) Naprawdę! Teraz mam nadzieję, że doczekam do tego tysiąca :)

      Usuń
  3. Najpierw czytam, czytam i myślę, eee, to nie dla mnie. Nie znałam wcześniej tej listy. Nie wiedziałam, że układa się ją samemu... Muszę poszperać dokładnie o co chodzi. Wydaje się to wszystko... bardzo optymistyczne :)
    Powodzenia!

    Uściski od Po drugiej stronie książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz w niej napisać, co tylko chcesz i co potrzebujesz, co byś chciała, wszystkie 101 chwytów dozwolone :) Bardzo! :)

      Usuń
    2. A oryginalnie tez jest to podzielone na "sekcje" czy po prostu wymyślam 101 punktów?

      Usuń
    3. Nie, nie, wszystko zależy od Ciebie. Możesz napisać cokolwiek byś chciała, byleby było to 101 zadań :)

      Usuń
  4. Faktycznie, słyszałam kiedyś o tym wyzwaniu i cóż... to dobry sposób, by móc zrobić coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to świetny sposób na zorganizowanie się :) Inaczej bym się nigdy nie zabrała, nie zadbała tak o siebie, jakbym chciała ;)

      Usuń
  5. Mówiąc szczerze nie słyszałam o takiej liście. Prawdopodobnie ją zrobię, niekoniecznie opublikuję, ale zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja ją publikuję tutaj, bo potem łatwo wprowadza mi się postępy, na blogu najczęściej bywam :D

      Usuń
  6. O matko, chyba nie dałabym rady wymyślić aż tylu rzeczy :D Ale w sumie, wyzwanie brzmi mega ciekawie, może się zmotywuję i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi też po już kilkudziesięciu punktach było trudno, ale w sumie, jeśli chodzi o rozwijanie się i to, co bym chciała, to nie jest, aż takie trudne. ;) Polecam!

      Usuń
  7. Wow! Niesamowita lista zadań! I pierwszy raz o nim słyszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wzięcie udziału, jeśli lubisz wyzwania :)

      Usuń
    2. Może się skuszę?
      Na pewno podoba mi się zrobienie 10 różnych pizz. :D

      Usuń
    3. Możesz sobie ułożyć totalną i zupełną listę swoich marzeń! :d

      Usuń
    4. Sama kształtuję tę listę?

      Usuń
    5. Tak. Musisz mieć na niej tylko 101 zadań, obojętnie z jakiej kategorii, z jakiej części swojego życia, jakie marzenia, cele - wszystko zależy od Ciebie ;)

      Usuń
  8. Ekstra pomysł, tylko samo ułozenie listy to chyba 101 minut pracy :D Powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Punkt 26 - mój faworyt

      Usuń
    2. Ja ją układam całe dwa dni, także to też nie lada wyzwanie, ale całkiem przyjemne :)

      Usuń